رویدادها آرشیو خبر ها
همه چیز درباره لباس دوم یوونتوس در فصل جدید

همه چیز درباره لباس دوم یوونتوس در فصل جدید

 

باشگاه یوونتوس در جریان افتتاح کمپ خود در شانگهای چین، از لباس دوم خود در فصل 2019‐2020 رونمایی کرد.

 

مراسم رونمایی از لباس‌ دوم یوونتوس در فصل آینده پیش‌ از ظهر امروز (پنجشنبه 25 ژوئیه) با حضور بازیکنان حاضر در تور آسیایی یووه، با حضور شمار زیادی از هواداران چینی بیانکونری در سالن اجتماعات کمپ یوونتوس در شانگهای طی مراسمی ویژه برگزار شد. در این مراسم بازیکنان یووه ضمن تشکر از حمایت‌های همه جانبه طرفداران از آنها در طول مدت زمان کوتاه حضورشان در این کشور، هر یک برای دقایقی کوتاه برای حاضرین صحبت کردند و در خاتمه نیز به آنها قول دادند تا در فصل آینده با اراده‌ای مصمم، پیروزی‌های فراوانی را به همه هواداران یووه در چین و سرتاسر دنیا هدیه دهند.

 

فیلم رونمایی از لباس دوم با حضور میرالم پیانیچ، امره جان، رودریگو بنتانکور، بلیز متوئیدی، کریستیانو رونالدو، فدریکو برناردسکی به همراه انیولا الوکو مهاجم انگلیسی و لیزا بواتین مدافع محبوب تیم زنان یوونتوس و همچنین ستاره‌های دور از تور تابستانی از جمله: داگلاس کاستا، الکس ساندرو، مویس کین، خوان کوادرادو و پائولو دیبالا به طور رسمی از سوی سایت و حساب‌های کاربری باشگاه یوونتوس در رسانه‌های مجازی منتشر شده است.

 

لباس دوم بانوی پیر که هر سال با رنگی متفاوت عرضه می‌شود، امسال با رنگ یکدست سفید طراحی شده است. در این لباس که (مثل لباس تمرین یووه پیش از شروع مسابقات که به رنگ سیاه و صورتی طراحی شده‌‌اند) لکه‌هایی به نشانه امواج اقیانوس‌ها روی آن تعبیه شده است. همگی لباس‌های یووه در فصل آینده به گفته شرکت آدیداس ساخته شده از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده توسط فعالان محیط زیست در اقیانوس‌های منجمد شمالی و جنوبی، آرام، هند و اطلس و بازیافت آنها توسط این شرکت معتبر آلمانی و حاصل همکاری مشترک آدیداس و سازمان «Parley for the Oceans» است. در لباس دوم یووه؛ سرآستین‌ها به همراه لوگوهای آدیداس و جیپ، قرمز رنگ و یقه آن نیز به صورت یقه هفت طراحی شده است.

لباس دوم فصل پیش‌روی یووه، آمیخته‌ای از جزئیات گرافیکی و خلاقیت است که شجاعت و قدرت ریسک بالای سران یووه و طراحان آدیداس را در ارائه نوآوری‌های جدید نشان می‌دهد. رنگ سفید در زمینه این لباس برگرفته از معماری خاص ساختمان‌های اطراف ورزشگاه آلیانتس بوده که دارای مؤلفه‌هایی از تلفیق زندگی و مدرنیت برای نسل جدید است.

 

لباس دوم یوونتوس که در هفته‌های گذشته به صورت غیر رسمی در بسیاری از رسانه‌ها رونمایی شده بود؛ از این به بعد در فروشگاه‌های آنلاین این باشگاه برای سفارش و استفاده طرفداران یووه و سایر علاقه‌مندان در دسترس است.

 

گفتنی است لباس اول یوونتوس برای 2019‐2020 نیز پیش‌تر و در بازی ماقبل آخر بیانکونری در چارچوب رقابت‌های فصل گذشته سری A، که در روز دوازدهم می (یکشنبه 22 اردیبهشت) و در دیدار خارج از خانه این تیم در ورزشگاه المپیکوی رم، مقابل جالوروسی رونمایی شده بود. یووه در آن روز و در حالیکه نخستین حضورش با لباس‌های طرح جدید را تجربه می‌کرد، در نهایت با دو گل بازی را به حریف واگذار کرد. از 4 بازی که یوونتوس با این لباس در قالب دیدارهای رسمی و دوستانه انجام داده 2 شکست، 1 تساوی و یک پیروزی در ضربات پنالتی نصیبش شده است!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: